En regnig söndag.....

Jag älskar att killarna älskar att vara ute och leka, oavsett väder. Och, trots att det regnar söndag är Noel, Simon och Elias ute och leker. De får hålla sig på altanen, men ändå. Jag, ja jag blev bekväm och håller mig inne (skyller på att jag har en massa tvätt att vika.)  
 
 
 
 
Annars har vi inga planer idag utan ska bara ta en mysdag. Elias har klagat på ont i örat i några kvällar, och sagt att han inte riktigt hör ordentligt på höger öra, så tid hemma för att kurera sig är nog bra. P hade tänkt ta en dag i hangaren men då han, stackarn, vaknade redan klockan 04 imorse tar han igen sig lite nu. Jag fick en efterlängtad sovmorgon till halv nio och har krafter tillbaka.         :) 
 
Hoppas ni har en bra söndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!