Bästa boosten!

Kikar in här som hastigast för att säga att börja träna flickor och pojkar -08 och -09 är nog det roligaste och bästa jag har gjort på sistone. Bortsett från att det varje onsdag är stressig att ta sig från APT eller arbetslagskonferenser till fotbollsträningen så är jag så innerligt glad och fylld av energi när jag kommer hem efter träningen. Det är så otroligt härligt att höra barnen ropa 'JAAAAAAAAA!!!!!' när man frågar dem om de är redo att leka Vem är rädd för Zlatan (idag blev det Vem är rädd för Ronaldo?) när vi bryter av för lite lek mitt i träningen. Eller, när man frågar dem en extra gång och svaret blir ett ännu högre och rungande 'JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!'. När man sedan, precis innan det är dags att sluta, sitter på fotbollsplanen och frågar barnen om de ska komma på fotbollsträningen nästa vecka och åter får ett 'JAAAAA!!!!!' till svar så vet man att de har haft roligt. (Annars skulle de inte vilja komma tillbaka, väl?) 
 
Så, jag är trött i kroppen men ändå fylld av energi och glädje efter dagens träning, vilket är en härlig känsla. Idag var faktiskt inte Elias med på träningen då han var på 6årsfest på förskolan, så vi ser båda fram emot nästa veckas fotbollsträning.            :) 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va roligt att läsa Ami!! :) kram på dig!

2015-05-20 @ 21:48:14

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!