Ur funktion.....

Det är länge sedan jag var ur funktion som jag är nu. Jag vet inte vad jag har åkt på, om det är magsjuka eller någonting annat, men jag mår konstigt, har knappt ätit sedan lördag eftermiddag, jag sov bort nästintill hela gårdagen, och orkar endast vara uppe kortare stunder innan jag måste lägga mig ner och vila så att det här konstiga illamåendet går över. (Precis som det brukar vara för mig när jag har haft magsjuka, men det konstiga är att jag denna gången inte har kräkts.) Jag har inte ens varit sugen på kaffe med grädde, och då är det verkligen någonting som inte är som det ska. Imorse hade jag tänkt åka iväg till jobbet, men sjukanmälde mig tillslut då jag helt enkelt inte klarar av att vara igång som vanligt. Jag väntar ut de här 48timmarna och jag hoppas att mina kära arbetskollegor tackar mig i slutändan då jag inte kommer dit för att eventuellt smitta dem. (Att jag sedan har smått panik då det finns saker som jag borde ha fixat idag, samt elever som jag borde ha pratat med så att de har koll på veckan, är en annan sak men det får bli imorgon.) 
 
Så, jag har bänkat mig i soffan idag och bara är. Mitt mål idag är att försöka äta lite och få tillbaka krafter, och efter lunchen nu känns det som att det finns hopp. Egentligen vet jag inte om illamåendet beror på det faktum att jag inte har ätit, eller om det är någonting annat som spökar. Huvudvärken jag har haft i tre dagar kan gott bero på att jag inte har druckit kaffe. Hursom, soffan och jag hänger ihop idag och jag hoppas hoppas att killarna slipper detta, vad det nu än är. 
 
Vita tulpaner piggar alltid upp: 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har en bra måndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!