Snart torsdag!

Det är redan onsdagkväll, måndag-tisdag och onsdag har passerat, vi har ätit rest-Taco-middag ikväll, Elias och Simon har lekt en stund med granntjejen M igen då hon knackade på, och nu är det läggning av killar som gäller. Imorgon är det torsdag och P kommer äntligen hem från Polen. Vi längtar. Men, dagarna har flytit på och allt har gått bra. (Även om det har inneburit att jag har packat bilen redan kvällen innan med dagisväskor och kläder till killarna, matlåda och vattenflaskor till mig, papper, pärmar och annat som ska med så att vi har sluppit stressa på morgonen med just den biten.) Faktum är att morgnarna har varit lite mysiga då Noel nyvaket har knackat på badrumsdörren när jag har stått i duschen, sedan har vi klätt på oss, myst en kortis framför Barnkanalen innan vi har gjort oss redo för att åka iväg till förskolan. 
 
Killarna har varit lika glada och redo för förskolan varje morgon: 
 
foto taget med min iPhone
 
 
Sedan att Noel har gråtit och protesterat när jag har lämnat honom inne på avdelningen är en annan sak. Men, allt har som sagt gått bra. 
 
Nu, läggning av killarna.
Hoppas ni har haft en bra onsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!