Den jobbigaste veckan på året....

Då har den börjat, veckan på året då jag oroar mig mest hela tiden, håller mig uppdaterad på nyheter och längtar efter mess, mms eller bilder på Instagram: veckan då Elias och Simon är iväg på semeter med sin mummu och ukki. (Och, jag med andra ord då inte har någon koll alls på dem.) Tänk att det ska vara så svårt att vara lugn? Jag vet att killarna har så otroligt jättekul på alla ställen som de besöker, på Lådbilslandet, Kolmården och Barnens Göta Kanal, men ändå kan jag inte låta bli att oroa mig för att någonting ska hända. Jobbigt... 
 
Hursom, idag har Noel och jag hängt mest här hemma då vi har haft en grå och regnig dag här, och Noel har hängt på mig nästintill hela dagen. Jag kommer ihåg att jag förra året var så trött på att Noel blev så mammig veckan då storebröderna var iväg på semester, och detta år verkar gå i samma tecken. Det är bara tisdag idag och vi har många, lååånga dagar framför oss om Noel inte kommer att släppa mig alls denna vecka. Jag hoppas hoppas att det kommer att bli bättre så att veckan blir mysig för oss också. Vår lilla promenad ute på eftermiddagen var i alla fall mysig och jag blir så varm i hjärtat av småsaker, exempelvis när Noel plockade blommor till mig och P. Det är tur att dessa små stunder finns, som väger upp det jobbiga. Älskade lille killen. 
 
bild via Instagram - iamisvarld


 
För att även unna oss lite vardagslyx idag bestämde P och jag att vi skulle äta ute ikväll på en av våra favoritrestauranger. Väl på plats upptäckte vi dock att restaurangen har bytt ägare och att därmed även menyn hade ändrats, vilket så klart bidrog till att vi inte kunde beställa våra favoriträtter varken till förrätt eller varmrätt. Nu var maten som vi beställde faktiskt god, och det var mysigt att komma ut och äta bara vi tre, P, Noel och jag. 
 
Nu är det dags att ta kvällen.
Hoppas ni har haft en bra dag!  
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!