Äventyrsbadet Paradiset

 
foto taget med min iPhone


 
Idag har vi spenderat eftermiddagen på äventyrsbadet Paradiset i Örnsköldsvik och ojoj som killarna har badat. P och jag också, för den delen. För att få upp temperaturen började vi med att bada bubbelbad, sedan spenderade Noel, Simon och jag en stund på Söderhavet (en riktigt fin, genomtänkt och rolig barnpool) medan Elias och P övade på att simma och hoppade lite. Sedan har vi hängt i upplevelsebadet och Elias har även åkt massor av vattenrutschkanor med sin faster, J och kusinerna L och J som också var där. Simon, han övade på att simma han också och är helt klart redo för simskola till hösten. Riktigt nöjda killar hade vi när vi skulle avrunda dagen vid stängningsdags.         :)
 
Tyvärr hann jag inte knäppa några kort under vår eftermiddag, även om jag hade velat. Men, tips tips om man är norröver på tur och vill göra någonting någon dag: äventyrsbadet Paradiset är helt klart värt att besöka! 
 
Nighty-Night!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!