Vab-måndag

Imorse vaknade Noel upp med 38,9graders feber. Stackarn. Redan igår kväll när jag lade honom för att sova kändes han varm, så när jag vaknade imorse var jag redan lite inställd på vab. Måste dock säga att det är en helt underbar dag att vabba på, solen skiner på nästintill klarblå himmel och det är underbart varmt. P och jag stal åt oss en lunch ute på restaurang när Noel hade somnat i vagnen (Mys! Det hinner vi aldrig annars göra.), sedan har jag suttit på altanen i solen och bara laddat batterierna medan Noel fortfarande sover lunch. Underbart. Om en timma är det dags att hämta hem Elias och Simon från förskolan, och därefter kör vi lek ute på gården. Som sagt, en härlig dag. Då P har möte inbokat hela morgondagen blir det jag som vabbar då också. Undrar om jag vågar hoppas på en lika fin dag, imorgon också!? 
 
Noel och jag tidigare idag, innan solen värmde på: 
 
foto taget med min iPhone


 
Nu är vätskepausen slut och inlägget här klart, dags att gå ut på altanen och i solen igen.
Hoppas ni har en bra måndag! 
Bye for now!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!