Skärtorsdagen

Skärtorsdagen har gått i jobbets tecken för mig medan killarna har fått hänga med sin pappa idag. Då vi har påsklov nu och det var x antal saker jag ville hinna med på jobbet innan lovet började blev det en något stressig dag, men jag tror att jag fick ihop allting. Nästan allting i alla fall. Gissa om det är skönt att få krypa ner i soffan nu. Killarna, de har fått ett extralångt lov i och med att de har varit hemma denna vecka, och jag hoppas att de får vara friska kommande vecka så att vi får ett bra påsklov. 
 
Nu blir det soffa varvat med packning under reklampauserna. 
Hoppas ni har haft en bra torsdag! 
 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!