Förmiddag ute, nu 'skolläxor' och kaffe

Vår tisdag är en feberfri dag och den passar vi på att spendera ute i det fina vädret igen, även om det inte är lika varmt som igår. Då Simon inte var helt bra i magen igår kväll gör han Noel och mig sällskap idag. Elias är på förskolan. Medan Noel och Simon lekte i sandlådan passade jag på att på altanen vika undan lite tvätt (smart att ta ut tvätten och kunna hålla koll på killarna samtidig, tyckte jag), sedan har vi lekt och sprungit runt på och utanför gården. En skön förmiddag, med andra ord. 
 
Nu medan Noel sover och Simon jobbar med 'skolläxor', som han säger, ska jag passa på att ta en kopp kaffe och ladda batterierna lite. Kul att han är intresserad av siffror och bokstäver, även om han inte har grepp om dem än. Sötnöt. 
 
 
 
 
Hoppas ni har en bra dag! 
Bye for now!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!