En sådan där dag då krafterna är slut.....

Godmorgon, söndag. 
 
Medan killarna har varit ute med sin pappa och lekt har jag varit inne och tagit hand om gårdagens. Nu är diskmaskinen igång (det fanns ingen möjlig chans att orka plocka undan och knäppa på den igår kväll då krafterna var totalt totalt slut efter middagen) och även första tvättmaskinen snurrar. Skönt. Dessutom har jag fått i mig morgonens första kaffe och orken att medla/avleda/vara påhittig börjar smått komma tillbaka. (Sista grädden försvann igår i matlagningen och vi glömde köpa mer igår kväll, vilket innebar att första koppen kaffe inte kunde intas på morgonen som vanligt = kris när det händer.)
 
Precis som igår är jag trött och just nu skulle det vara skönt att fly hemmets fyra väggar och bara göra någonting som får en att må bra och ladda batterierna. Jag vet dock inte vad "någonting" skulle vara, är så pass trött så jag inte orkar varken tänka eller känna efter vad det är jag behöver. Kanske bara ska sätta mig på altanen med solen i ansiktet en stund och samla kraft. 
 
Hoppas ni har en skön söndag i alla fall! 
Bye for now! 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Precis koomit hem får familjenjouren med en kur pencellin mot halsfluss suck inte igen. Men nu nu kan det bara bli bättre hoppas jag. Andreas ligger ned bäddad med feber och barnen tittar på film snart får jag sova .

Svar: Åh, stackare! Jobbigt när båda är sjuka och barnen har energi som vanligt. Skönt att film brukar gå hem. Krya på er, båda två!
Ami

2015-04-19 @ 12:34:27

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!