CrazyDay 2015

Det var två år sedan jag var med på CrazyOutfitDay på jobbet. Idag var det dags igen och åh så kul det var. Idag hade dessutom många av mina kollegor klätt ut sig, vilket aldrig hänt tidigare men var såklart riktigt kul. Jag önskar att jag hade hittat lite mer som var 80-tal goes crazy men fick ta det jag hade här hemma. (Måste komma ihåg att köpa på mig mer utklädnasprylar hem, man vet aldrig när de behövs.) Mest imponerad är jag över håret som jag lyckades få till, en blå tuppkam nästan.       ;) 
 
 
 
 
 
Elias tyckte imorse att det var orättvist att jag fick ha blått hår till jobbet (då han och Simon endast får ha det på kalas), men sedan tyckte han det var lite kul att jag såg rolig ut. Jag fick förklara att vi hade en tokis-dag på jobbet. Samma när jag hämtade på förskolan i eftermiddags. Jag fick även bjuda lite på mig själv då jag lite oplanerat fick hoppa in på ett informationsmöte med lärare från gymnasieskolan. 
 
Ikväll hade vi tänkt ta oss iväg på Valborgsfirande, men som vanligt kommer vi nog inte iväg. P och jag har inte kommit iväg för att kika på majkase på sex år då killarna alltid har somnat. Nu blåser det storm här så det är inte säkert att de tänker tända över huvudtaget. Men, Simon har blivit varmare och varmare ikväll och nu har han, stackarn, 38,7graders feber. Hoppas att det bara är någonting tillfälligt och att han är pigg snart igen. 
 
Önskar er en härlig valborg, alla! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!