Önska kan man alltid....

Igår hittade jag BRs julkatalog i brevlådan, och efter att ha bett grannarna om att få deras (de har äldre barn så de behöver inte katalogen) så fick Elias och Simon en varsin katalog efter frukosten imorse - och gissa om det var populärt! De har idag i omgångar suttit och ringat in leksaker som de önskar sig i julklapp, och jag har flera gånger fått säga 'Önska får ni, men kom ihåg att ni inte kommer att få allting som ni önskar er.'. Jösses så mycket de har ringat in; polisbilar, ambulanser, ambulanshelikoptrar, brandbilar, Lego, bilgarage, mikrofoner, hörlurar, tält, peruker, sminkväskor, bilbanor, ritplattor, leksaksdjur, spel, handdukar, leksaksdammsugare, elgitarr, keyboard, radiostyrda bilar, flygplan, snösparkcyklar, och säkert en del saker som jag har glömt. Man kan nästan tro att de inte har några leksaker. Som sagt, önska får man.....       :) 
 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
Nu har vi ätit middag och en timmas mys framför TVn samt lite lek väntar innan det är dags att lägga killarna. Längtar tills imorgon då P kommer hem från stugan och hela familjen är hemma igen. 
 
Hoppas ni har haft en bra onsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, själv köpte jag alla irmas julklappar OCH födelsedagspresenter i helgen i Borås :) passade på när jag hittade monster high-prylar på rea!

2014-11-05 @ 19:23:24

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!