En lugn lördag med bullbak och mek

Vi har haft en väldigt lugn lördag här, vilket har varit jätteskönt. Medan P tog med Elias och Simon ner till farmor för att installera hennes nya TV, passade jag på att baka bullar medan Noel sov förmiddag/lunch. Sedan har vi bara varit, tittat på RöjarRalf på NetFlix, fikat, och lekt. På eftermiddagen tog Elias min gamla dator och började skruva isär den för att se hur den ser ut inuti. Tanken var att vi skulle skicka den till förskolan så att de där kan skruva isär och prata om teknik, men en av fröknarna berättade att de längre inte får göra sådant då teknikprylarna kan innehålla farliga delar. Så, då får det skruvas här hemma istället. En nöjd Elias visade upp en soppåse när kvällen var slut där han hade lagt alla tangenter, små skruvar, moderkort och allt som finns i en dator. Tänk att det är så kul att skruva isär saker!         :) 
 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
Nu ska vi snart ta kvällen då jag börjar känna mig förkyld och tung i huvudet. Först dock lite TV, innan vi slocknar. 
 
Hoppas ni har haft en bra lördag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!