Vill ha en pool!!!

Fredag! Och, så underbart väder även idag! Åh, så vi älskar det (även om jag och Noel är inne ganska mycket då det blir för varmt för honom, stackarn). 

Jag började skriva ett inlägg igår här på bloggen, men som vanligt försvann tiden med middagsfix, annat fix, läggning av små killar, PW, träning av ryggen, tvätt och mys med Noel. När jag kröp ner i sängen runt 12-slaget önskade jag att jag hade haft både fler timmar och mer kraft så att jag hunnit med lite till, men det fick bli sängen.  

Hursom, vi saknar allvarligt en pool!!! Det är så underbart varmt och skönt ute, och det hade varit så jätteskönt att kunna svalka av sig mellan varven. Men, vi har ingen pool (än!) och idag löste vi det hela med att fylla båten med lite vatten. Gissa om Elias och Simon är glada då de har fått plaska runt. Årets första bad! Elias utbrast till och med 'Lycka är att bada!'. Älskade söta blöta killar!      :) 

foto taget med min iPhone 


Nu i eftermidddag ska vi snabbstäda här hemma, och sedan ska Elias och Simon få fortsätta att plaska runt i sin båt. Till middag ska vi se om jag lyckas få till någon form av hempizza. 
 
Hoppas ni har en bra fredag och hinner njuta av dagen, ni också! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Stranden funkar när man inte har pool isabell och valter badade på sandbankarna igår.

Svar: Åh! Var det inte kallt? Jag blir så imponerad av alla som vågar bada om det inte är varmt i vattnet. Vi får se när jag vågar mig iväg till stranden själv med killarna, litar inte riktigt på att jag fixar att ha koll på alla tre själv än.... Hoppas ni hade kul på sandbankarna!
kram
Ami

2014-05-23 @ 18:28:45

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!