Shopping med sötnöt

 
foto taget med min iPhone 
 
 
Efter att ha lämnat av Elias och Simon på MediaMarkt med sin pappa i eftermiddags åkte Noel och jag till Valbo och shoppade. Eller, försökte shoppa. Eller, jag försökte desperat hitta någonting snyggt att ha på mig på festen på lördag, men hittade ingenting som kändes bra. Däremot hittade jag kläder till Elias och Simon. Som vanligt. (Jag fick faktiskt hejda mig och inte köpa allt jag ville köpa då det egentligen inte alls var meningen att de skulle få kläder idag.) Vad jag ska ha på mig på lördag återstår att se. Sötaste shopping-sällskapet hade jag med mig idag i alla fall. Älskade söte Noel!        :) 
 
Nu är det dags att ta kvällen, en ny dag väntar imorgon. 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!