Ny vecka - nya tag

God morgon, måndag! 
 
Då är en ny vecka igång och solen skiner. Härligt! (Lite kallt är det dock, men vi får ta det.) Elias och Simon är iväg och leker på förskolan, och jag ska ta tag i att tvätta fönster denna måndag. Igår medan Elias, Simon och P var ute och jobbade på med gräsmattan började jag städa igenom vardagsrummet ordentligt, och då jag inte hann färdigt får jag helt enkelt fortsätta idag. Noel somnade precis, så för att hinna med är det lika bra att sätta igång. Jo, och så var det den där deklarationen som ska in idag. Måste komma ihåg.        ;)
 
Man kan inte bli annat än glad när denna lille kille tittar upp på en från sin gåstol. Det är det här leendet vi möts av hela tiden. Älskade glade sötnöt!
 
 
 
 
Hoppas ni får en bra måndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!