Helg, besök, fest och nu vardag....

Då har helgen passerat och gissa om Elias och Simon har haft kul. De har båda fått hjälpa ukki med att tvätta min bil (Tack snälla för det!), cyklat (mer om det i ett senare inlägg), och spenderat tid i husbilen med mummu och ukki. Simon har även sovit borta för första gången i sitt liv, och även om det var i husbilen som stod parkerad på vår uppfart var det väldigt stort för honom. (Tanken var att om det inte hade fungerat hade det varit enkelt att bara bära in honom och lägga honom i sin egen säng.) Simon var så stolt och glad när jag på lördagmorgonen tittade in som hastigast i husbilen för att ge honom och Elias nya kläder för dagen. Tänk att det gick så smidigt. 
 
På lördagseftermiddagen gjorde P och jag oss redo för att gå på 40årskalas med gänget, och gissa om vi blev glada när vi kom fram till festen och förstod att det inte endast var ett 40årskalas utan även en bröllopsfest. Våra vänner J och V har gift sig och i lördags kunde de äntligen berätta det för alla nära och kära efter att ha hållit det hemligt i över en vecka. Så kul! Och, festen var jättekul! Ett jättegrattis J och V, och Tack för en jätterolig överraskning och fest!          :) 
Elias och Simon gick det heller ingen nöd alls på då de firade FöräldraFritt med pizza, popcorn, chips och festis.   ;) 
 
bild via Instagram - iamisvarld 


 
Nu är det åter måndag, och Elias och Simon ska snart hämtas från förskolan. Jag har åter varit jättetrött i några dagar, och när Noel somnade i min famn i förmiddags runt 10-tiden somnade jag också efter en liten stund. Sedan sov vi fram till tolvslaget. Så skönt, precis vad jag behövde. Nu skiner även solen ute och humöret är på topp.
 
Igår fick jag en fin liten margerit av mina killar, men då jag var jättetrött och ledsen orkade jag inte tyvärr inte uppskatta den alls. Idag har jag däremot gått och tittat på den och är så tacksam. Tänk att så lite gör så mycket. Älskade killar..... Tack!!!
 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
Hoppas ni har en bra måndag!  
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!