Vissa dagar.....

Idag har inte riktigt varit min dag. Tänk, igår var jag pigg och jätteglad hela dagen, och skrattade ihop med Elias och Simon jättemycket. Idag har killarna istället turats om att testa mitt humör hela dagen, och då jag dessutom är trött har det inte alls gått ihop. Jag bara längtar efter att få sjunka ner i soffan och bara vara. En liten stund i eftermiddags lyckades jag ladda kraft och mysa med Noel då han, efter en massa gnäll och skrik, somnade i min famn. Skönt att få en sådan mysig stund ibland. Idag behövde jag det verkligen.  
 
foto via Instagram - iamisvarld 
 
 
 
Nu är det AmigoGrande på Barnkanalen som gäller, sedan läggning av killar och slutligen soffa. Risk för att jag däckar ikväll och inte alls orkar titta på film. P föreslog att vi bara ska titta på trailern två gånger, för efter det har jag garanterat somnat. Stackarn.... Jag ska försöka vara uppe lite längre än så.       ;) 
 
Hoppas ni har haft en bra fredag! 
ByeBye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!