Sommartid igen

God morgon, söndag! 
 
Inatt, för första gången, kände jag mig verkligen snuvad på den där timman som försvann. Tidigare år har jag, tror jag, sovit när klockan slagit om till sommartid, men inatt var jag vaken. Klockan 02:58 tittade jag på klockan när jag kröp ner i sängen efter att ha varit uppe en sväng, och hann tänka att det ändå var bra att jag kom i säng innan klockan tre. När jag några minuter senare kikade på klockan igen var den 04:04, och där försvann den timman. Jag hade gärna sovit en extra timma idag. Noel vaknade som vanligt efter klockan sex, vintertid, och Simon efter sju, så nu är dagen igång. Nu ska vi bara komma ihåg att ställa om klockorna här hemma. 
 
Gårdagen ägnade vi för övrigt åt att städa och dona här hemma. P var ute i garaget tillsammans med Elias och Simon och plockade rätt på verktyg, medan jag och Noel var inne. På eftermiddagen kom granntjejen M över och lekte med Elias och Simon, och kvällen tillbringade vi tillsammans med killarnas farmor och man. En bra dag. Dessutom lyckades jag göra en fantastiskt jättegod efterrätt som vi bjöd på, trots att jag krånglade till det med receptet, och den måste vi absolut göra om snart då även Elias och Simon ville äta mer av den. Och, jag för den delen. Åh, så god den var. 
 
Nu, frukostdags. Hoppas ni får en fin söndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!