Skolavslutning och sommarfina killar

Onsdagen den 11juni. Imorse slog det mig att det borde vara dags för skolavslutning snart, och tur nog kikade jag in på kommunens hemsida för att kika på lärsårsdatan, för att där upptäcka att det är idag. Så, idag har vi svidat om till skjorta och varit förbi en kortis på jobbet för lite skolavslutning. Tyvärr blev både Elias och Simon blyga då de såg aulan med alla människorna, så vi kunde inte gå in och se på betygsutdelning etc som jag hade hoppats på att få göra. Jag hann heller ej träffa alla kolegor som jag hade önskat, men vi kikade förbi på jobbet och det var det viktigaste för mig. 
 
Fina Elias och Simon idag i snygga matchande skjortor: 
 
 
 
 
Straxt innan lunch började det regna här men nu verkar regnet ha gett sig och jag hoppas att vi får en fin eftermiddag. Elias väntar på att få komma ut och bada i poolen, och Simon på att få komma ut och leka. Dags att släppa ut dem. I kväll hoppas jag att vi orkar grilla och äta gott då P äntligen kom hem inatt. Hela familjen hemma igen.        :) 
 
Hoppas ni har en bra onsdag!  
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!