Regn = shoppingtime

Då det började regna igår eftermiddag packade jag och killarna in oss i bilen och åkte till Valbo för lite shopping. På Lindex har jag spanat in snygga skjortor till skolavslutning och midsommar till Elias och Simon, men då bådas storlekar är slut på nätet innebär det att jag måste försöka hitta och köpa skjortorna i butik istället. Så, vi shoppade. Tyvärr var Elias stl.110/116 slut inne i Valbo också, vilket innebar att det fick bli shopping och en tur in till stan idag också.
 
Våra fynd; 
 

Ny pyjamas och två T-shirts till Elias... 

... en T-shirt och pyjamas till Simon...

... lite nytt till Noel till sommaren...

... och så snygga skjortor och Pikétröja till midsommar.
 
 
 
 
Har jag sagt att jag älskar att shoppa!?! Lite kul är att även killarna gillar det.        ;) 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!