Race och lek på altanen

 

foto taget med min iPhone
 
 
Eftersom vi kom hem sent på natten mot måndagen från stugan var vi ordentligt trötta igår och hade bara en slappardag med lite lek, lite soffhäng, lite spel, och allmänt slappande. Välbehövligt. Idag är krafterna tillbaka och medan Noel sover förmiddag racar Elias och Simon för fullt med sina Bobby-bilar ute på altanen. Jag, ja jag sitter i solstolen och håller koll på dem.       ;) 
 
Om en timma är det dags för lunch och sedan ska jag och killarna iväg och träffa Madde med -e och tjejerna. Blir en mysig eftermiddag. 
 
Hoppas ni har en bra tisdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!