Inte riktigt som vi har tänkt...

 
foto taget med min iPhone 
 
 
De senaste dagarna har gått i ett då Elias och Simon har lekt med kompisar, och när gårdagen kom var båda så jättetrötta (jag tror att det gråa vädret bidrog) så att vi bara höll oss hemma och bara var. Jo, och städade lite. Igår eftermiddag kom P hem med en skylift som vi har hyrt över helgen för att måla om balkong, vindskivor och fixa med diverse här hemma, men vädret vill tydligen annat. Här regnar det och vi får se hur långt vi kommer i planeringen, eller om vi måse tänka om. 
 
Nu, kaffe (även om jag har tagit mitt morgonkaffe och inte borde ta nästa kopp förrän efter lunch). Jag blir verkligen påverkad av vädret och är hur trött som helst idag, så kaffe behövs. Noel, han sover gott i sin vagn, och resten av killarna race-ar med MarioCart. Just nu leder P och Elias är ingen bra förlorare.....        ;) 
 
Hoppas ni får en bra lördag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!