Ingen koll.....

Det är tur att jag har vänner som håller lite koll på mig, eller informerar mig om saker och ting. Här skiner solen idag och medan Elias och Simon plaskade med vatten i förmiddags kom Elin förbi för lite prat. I och med att jag igår köpte kläder till killarna till midsommar tyckte jag att jag var ute i god tid, så döm min förvåning när Elin informerade mig om att midsommarafton är redan nästa vecka! Jag var säker på att det fortfarande är två veckor kvar. Rackarns. Så, jag måste sätta igång och tvätta sängkläder etc som ska med upp till stugan, om vi bestämmer oss för att åka dit. Tack Elin, för att du håller mig uppdaterad.        ;) 
 
Idag har vi bara en slöardag här och jag försöker njuta av solen så mycket som det går. Elias och Simon har byggt sig en koja under bordet på altanen dit de flyr när det blir för varmt och de behöver pusta ut. Annars står vattenkrig på ToDo-listan idag, och sedan måste jag tänka ut en plan för hur jag/vi ska få Noel att börja äta ordentligt så att jag kan sluta amma. Är redo att ge upp här. P är iväg och jobbar på annan ort, åkte vid lunchtid i söndags, och det blir så påtagligt hur tungt det är när jag måste ta alla måltider med Noel själv. Så, jag måste komma på en plan. 
 
Hursom, Elias och Simons vattensprutor i poolen väntar.... 
 
 
 
 
Hoppas ni har en bra skön dag i värmen! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!