Huvudvärk, lek och bus....

God morgon, tisdag!
 
Fy, för att vakna med huvudvärk. Både igår och denna morgon har jag fått tala om för Elias och Simon att de inte kan hålla igång, brumma och köra bil, sjunga för fulla muggar, eller busa och skrika då jag har ont i huvudet. Om de kommer ihåg det? Japp, i fem eller tio minuter. Sedan är det jag som får påminna dem om och om igen. Jag hoppas att Alvedonen som jag har stoppat i mig börjar verka snart och att vi kan komma igång med dagen som vanligt snart. Inte kul med huvudvärk..... 
 
Igår hade vi härligt varmt och soligt väder här, och jag njöt de små stunder då jag kunde sitta på altanen i solstolen. Noel satt ute och lekte han också, men ville inte alls ha på sig vare sig mössa eller keps, så det blev inga långa stunder. (I skuggan blåste det lite kallt och därav mössa som alternativ.) Idag blåser det istället kallt och solen har ännu inte tittat fram, och prognosen säger att det ska regna i eftermiddag. Jag hoppas att det inte blir så då både Elias och Simon vill bada i poolen idag, men vi får se. 
 
Nu är det snart lunchdags, och tvättmaskinen ropar på mig. Dags att sätta igång dagen.
 
Buskillarna i soffan i förmiddags framför Barnkanalen: 
 
 
 
 
Hoppas ni får en bra tisdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!