Hos mummu och ukki...

 
foto taget med min iPhone 
 
 
Killarna tog sovmorgon till klockan8 imorse! Så skönt. Eller, Elias och Noel vaknade nog straxt innan, men de låg i sängen bredvid mig och småbusade så jag kunde dra mig en stund. Mysigt att ligga och småslumra och samtidigt lyssna till dem. Simon, som inte alls ofta sover länge, somnade om efter att ha vaknat redan vid sju-tiden och vaknade sist idag. Skönt med sovmorgon!
 
Medan jag plockar ihop våra saker så att vi kan åka iväg till vanhamummu snart leker killarna i lekrummet. Noel är tydligen hajen, och Elias och Simon måste hålla sig ifrån honom. Sötnötter! 
 
Hoppas ni får en bra torsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!