En efterlängtad PW

Så skönt det var att komma ut på en efterlängtad PW i förmiddags. Jag har inte hunnit ta mig ut på en PW på en vecka, och varje dag har jag velat ta mig ut men inte hunnit, eller prioriterat bort det. Det har även känts i ryggen. Intressant. Men idag, idag kom jag äntligen iväg. Att solen sken på nästan klarblå himmel och det var varmt och skönt ute var helt underbart. Noel, han sov sig igenom PWn.       :)
 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
Nu har vi hämtat vanhamummu hit till mina kära föräldrar och fika står på tur. Elias och Simon har varit ute näst intill hela dagen, och vi njuter för fullt här. 
 
Hoppas ni har en bra 6juni! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!