Då är vi.....

Hemma. 
 
Det är det killarna brukar säga när vi kör in på uppfarten efter att ha varit iväg på resa, handlat eller bara till förskolan. Igår kom vi hem klockan elva på kvällen, så alla killarna sov och orkade inte säga 'Hemma'. Men, vi är hemma igen efter fem dagar uppe i stugan. Och, vi har (nästan) varit avskärmade från verkligen då vår NetOne-sändare som vi har uppe i stugan dog på onsdagen, och därmed även mina chanser att blogga, uppdatera och Instagramma. Skönt, visserligen, men samtidigt har Noel blivit åtta månader, Simon har fyllt hela tre år, och killarna har åkt fyrhjuling och lekt uppe i stugan för fulla muggar, vilket jag så klart hade velat dokumentera. Så, idag och imorgon kommer förhoppningsvis några inlägg så att jag får in det här på bloggen. 
 
Idag har vi en tvättdag här hemma så att vi kan packa om våra väskor och imorgon, eller onsdag, fortsätta med ytterligare en liten tur till då vi ändå har sommarlov nu. Skönt att inte ha några tider och dagar att passa nu, vi kan fara och hitta på saker att göra precis som vi vill. Ute skiner solen och jag hoppas att det inte blåser kallt så att vi kan vara ute hela dagen. Nu först, dusch och sedan kaffe på altanen medan killarna leker ute.        :) 
 
 
 
 
Ha en bra måndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!