Söndag och morgonkaffe på altanen

 
foto taget med min iPhone 
 
 
Igår kväll fick vi spontanbesök av Madde med -e med familj och satt uppe och pratade medan våra killar och deras tjejer lekte - jättemysigt. (Även om jag fick gå ifrån några gånger för att lägga Noel.) Det märks att kvällarna börjar bli mörkare och lite kyligare nu, men det var ändå skönt att sitta ute på altanen och bara vara. Under tjocka fleeceplädar är det bara mysigt. (Vilket påminner mig om att jag måste hitta en vit, lagom stor, trälåda att ha plädarna i.) Elias tog ett kvällsdopp i poolen efter klockan nio med tjejerna, och båda killarna somnade efter elva på kvällen, så gissa om de är lite trötta idag. Sötnötter.           :) 
 
Idag har vi planer på att efter lunch åka till FuruviksParken och låta Elias och Simon plaska lite i poolen där, men vi får se om det blir av då solen precis har gått och gömt sig. Hoppas hoppas att den tittar fram igen då jag har räknat med en fin sommardag idag. Annars blir det nog att dona på här hemma med lite diverse då vi fortfarande inte har hunnit ta tag i våra Borde-göras-denna-sommar-saker. 
 
Nu ska jag passa på att plocka lite här hemma medan Noel sover och de andra killarna är iväg till Ps jobb en sväng. 
 
Hoppas ni får en fin söndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!