Måndag och tomt i huset.....

God morgon, måndag! 
 
Jag vet inte hur många gånger jag denna morgon/förmiddag har hunnit tänka på Elias och Simon. Jag saknar dem verkligen redan. (Hur ska denna vecka gå...?) Det är ovant att bara ha en liten Noel hemma. P sade imorse att det verkligen var så här det var när Elias var liten och vi inte hade fler killar: lugnt, tyst och bara vi med en liten knodd. Tänk att man glömmer.         ;) 
 
Nu är i alla fall P iväg på jobbet, Noel sover förmiddag, och jag ska försöka komma på någonting att göra. Det finns massor att göra, det gör det. Men, nu när det är helt tyst och tomt i huset, ingen Elias och Simon som springer runt, så har jag svårt att komma igång. Jag har unnat mig en stund i solstolen på altanen, och jag undrar om det inte blir en måndag då jag bara är och gör det som faller mig in. Solen skiner ute, det är jättehärligt och varmt. Bäst att ta tillvara på sådana här dagar!?! 
 
Igår måste för övrigt polisen ha haft fullt upp med jobb längs med E18. Någonstans mellan Västerås och Köping hade trafiken stått still i runt en timma på grund av en masskrock, och när vi skulle lämna Karlskoga kunde vi inte komma ut då polisen hade spärrat av vägen då en lastbil hade vält. Så, vi fick snällt åka en omväg på ca 40-50min via Degerfors och Fjugesta för att komma ut på E18 igen och kunna fortsätta mot Örebro. Lite jobbigt... 
 
Hoppas ni har en bra måndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!