Förmiddags-PW och sedan slapp i solen!

När man bara har en liten Noel att ha koll på om morgnarna, och dagarna också för den delen, styrs man inte av två ytterligare viljor som man ska ta hänsyn till och anpassa dagen efter. Vissa saker går mycket enklare. Så, efter morgonens kopp kaffe och morgongröt (som Noel för övrigt åt jättebra utan att jag behövde lura honom på något sätt) ska vi nu huxflux ta en PW, Noel och jag. Risk för att det åter blir svettigt då solen skiner och det redan är över +20grader ute, men skönt när PWn är gjord. Sedan blir det att slappa på altanen och kanske till och med bada en stund idag. Igår var det +27grader i vår pool. Underbart!       :)  
 
Dagens sötnöt Noel väntar på mamma: 
 
foto taget med min iPhone 


 
Sedan har jag idag också, äntligen, ringt GästrikeÅtervinnare och pratat med en personalchef där då deras bilar två eller fler gånger varje vecka genar och dundrar förbi på vår gata utan att ha en möjlig chans att stanna om det plötsligt springer ut en liten kille. Även Elias har reagerat på att sopbilarna åker jättefort utanför. Så, nu ska personalchefen prata med sina gubbar och sedan får vi se om det blir bättre eller om vi måste skaffa fartbulor och lägga ut. Skönt att ha ringt samtalet i alla fall. 
 
Nu, ut på PW. Hoppas ni också får en fin härlig tisdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!