Spel-kväll


foto taget med min iPhone


Idag har vi varit utan både Internet och TV, vilket har fungerat bra trots att killarna några gånger under dagen frågat om de kan se på film eller Apple-TV. Inte förens ikväll slog det P och mig att vi inte kan se på film. Så, medan Elias sover över hos farmor, samt Simon och Noel uppe i sina sängar, spelar P och jag TexasHoldem. Kul!     :) 

Imorgon förmiddag ska Simon också få åka ner och leka med farmor, och P och jag ska unna oss lite egentid. (Ja, med Noel såklart. Han får vara med.)     :) 

Bloggat från soffan. 
Bye! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!