Snöstormen är här

Fredagmorgon och äntligen är snön här, precis som prognosen förra veckan lovade. Yeay! utropade Elias när han kikade ut genom fönstret, och Simon ropade glatt att de idag kan gå ut och skotta. Det ska de få. Att det inte är en fin vinterdag med snö utan istället snöstorm ute får vi väl bara acceptera. P har blivit ordentligt förtjust i sin cykel under den senaste veckan, så pass att han trotsade vädret och tog cykeln till jobbet idag igen. (45min cykeltur i snöstorm.) Jag hoppas verligen att det går bra för honom. 
 
Idag ska jag och killarna börja packa lite inför smått här hemma. (Vi åker i övermorgon!) Jag är tacksam för att vi tog oss iväg på shopping igår för idag är det nog inte alls roligt att köra bil. Det enda vi ska ta oss iväg på är simskolan som äntligen börjar. Japp, idag är det den 10januari och jag hoppas att det inte är någonting annat som gör att dagens simskola ställs in när vi väl kommer till Fjärran (exempelvis sjuka simskolelärare eller inställda tåg). Elias längtar.      :) 
 
Nu, kaffe med grädde och mys med killarna i soffan en stund innan leken kan börja. 

foto taget med min iPhone



Ha en bra fredag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!