Fredag och lek med gubbar

Välkommen fredag! 
 
Inatt har jag haft någon sovande intill mig nästintill hela natten, någon annan än P. Elias har blivit förkyld och sovit oroligt inatt, och för första gången på länge kom han intassande till oss och kröp ner intill mig för att värma sig och sova. Efter ett tag vaknade jag av att Elias återvände till sin säng, för att sedan komma tillbaka en andra gång senare under natten. Däremellan han jag även ammat Noel två gånger. Visserligen har det varit mysigt att sova och krama om Elias inatt, men sömnen blir inte riktigt den samma. Gissa om jag var trött imorse när Simon kom intassande till oss, och han valde att vakna redan klockan sju, den rackarn. 
 
Så, idag är det kaffe som gäller. Fördelen med att vakna tidigare är så klart att man hinner med under förmiddagen, och idag har vi hunnit ta en morgondusch (även Elias och Simon), samt lekt med Duplo. Vem behöver ett dockhus när man kan röja undan i bokhyllan, låta fantasin flöda, bygga sina egna möbler och leka som man vill!?        ;)  
 
 
 
 
 
Hoppas ni har en bra fredag!
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!