En heldag med shopping......

Då är vi äntligen hemma efter en heldags shopping, jag och killarna. Vi åkte hemifrån vid halv elva-tiden och kom hem vid halv fem, verkligen en heldag. Att de har orkat, killarna. Och, jag! Vi har shoppat i Valbo, åkt en sväng till ChildrensHouse, sedan in till stan och avslutat dagen med att hämta ut Noels pass på polisstationen. Nu är vi helt slut. 
 
Nu ska jag försöka kika igenom kassarna som vi fick med oss hem. Jag var ute efter nya badshorts och kepsar till alla tre killarna, men då det inte är säsong för sommarkläder var det svårt. Elias får helt enkelt dela med sig av sina badshorts till Simon, och Simon ge sina till Noel. Tuffa snygga kepsar får vi köpa på Teneriffa om vi hittar några där. Bara två dagar kvar!! Jag klickade hem en beställning från H&M, men alldeles för sent, så de kläderna kommer nästa vecka och får tas i bruk till sommaren istället. 
 
Hoppas ni har haft en bra torsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!