Årets första fredag....

Det är fredag och jag kan bara konstatera att jag är vilsen på dagarna. Eftersom nyårsafton och nyårsdagen var lediga dagar har jag på något konstigt sätt fått för mig att det då var helg och att vi nu är i början av veckan. Så är dock inte fallet och det var tur att jag igår kikade i kalendern och kom på att det idag är fredag, samt att Elias simskola börjar igen. Vi har ändrat simskoledag från söndag morgon till fredag eftermiddag och om några timmar är det dags. Åh, så Elias har längtat. Efter simskolan ska vi sedan åka iväg och köpa en födelsedagspresent till kusin O då han fyller år nästa vecka, och just den biten hade jag också glömt bort fram tills igårkväll. 
 
Förmiddagen har vi spenderat här hemma. Det är inte det lättaste att fotografera tre killar, få dem att titta åt samma håll samtidigt, inte ha allt för konstiga miner för sig, och dessutom sitta still. Inte alls lätt. Så, bjuder på en suddig bild på de rörliga killarna. Alltid något. Sötnötter!      :) 
 
foto taget med min iPhone 
 
 
 
Nu, pyssla vidare med Elias som pärlar armlösa gubbar av piprensare. Har inte kommit på hur jag ska få till armar utav en och samma piprensare. Hihihiii... Vi testar oss fram.       ;) 
 
Hoppas ni har en bra fredag!
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!