TV och känslor....

Vi sitter och kikar på Nybyggarna på kanal5, P och jag. Samtidigt som jag är otroligt imponerad av de människor som lyckas komma ur ett missbruk och får en andra chans i livet, kan jag inte förstå hur det kan gå så fel för vissa. Att små barn inte får en bra start i livet på grund av olika omständigheter. Jag är så tacksam för att ha Noel i min famn just nu, och ska om en stund gå upp och pussa på Elias och Simon som sover. Som jag älskar våra killar! 

foto taget med min iPhone 


Bye! 



Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!