Torsdag och storstäd

Vi städar idag. Att inte städandet kan ta slut någon gång?! Vi har alldeles för mycket saker för den yta vi bor på, eller så har vi lagom med saker men alldeles för liten yta. (Det senare anser jag.)       ;)
När vi har möjlighet ska vi bygga ut vardagsrummet, och helst gärna övervåningen också och oj så jag ser fram emot det. Tänk så skönt att få undan killarnas leksaker i deras rum, att de hade ett varsitt rum, så att man slapp trampa på Lego-bitar, bilar och annat som ligger här och där. Fördelen med en storstädning är så klart att man hittar alla borttappade tärningar, kort, spelpjäser och annat medan man håller på, så Elias är nöjd. 
 
Annars har ingen av oss börjat må illa än, så jag hoppas hoppas hoppas (ursäkta tjatet) att vi har klarat oss. Om några timmar är det taco-middag som gäller, och sedan ska Elias iväg på dans igen. Han har verkligen längtat efter dansen och undrat hela veckan när det är dags, vilket är tvärt emot vad han kände förra veckan. Ska bli spännande att se vad han säger idag.        :)
 
Nu är det dags att fortsätta dona på här hemma. Just nu sover både Simon och Noel, så Elias och jag har en lugn stund för oss själva. Skönt. 
 
Hoppas ni har en bra torsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!