Nya tag

 
 
foto taget med min iPhone 
 
 
Kikar in här lite snabbt. Måndag, ny vecka och nya tag. Igår var jag så otroligt trött och att killarna, speciellt Simon, var busig och tjoade för fullt där en stund var ingen bra kombination. Åh, så jag längtade efter lugn och ro. Inatt har dock Noel låtit oss sova hela natten, och varken Elias eller Simon har kommit tassande in till oss under natten, så idag är jag piggare. Inte fullt jättepigg, men piggare. Just nu är Elias och Simon iväg och leker på förskolan, och jag ska unna mig en stund i soffan när Noel har somnat. Det är min enda plan denna förmiddag. Klockan två ska killarna hämtas hem igen och sedan har Elias bestämt att han ska leka med granntjejen M i eftermiddag. Så får det bli.       :)    
 
Hoppas ni har haft en bra helg och får en bra måndag! Nu, Noel-gos.       :)
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!