Lekparken vid FjärranHöjder

Åh, så kul det var att leka i en helt ny lekpark idag! Det tyckte vi alla tre; Elias, Simon och jag. En klätterställning var för lite större barn och där fick Elias klättra och öva balans, den andra var för mindre barn och där lekte och klättrade Simon för fullt. Elias också för den delen. Roligt var att Simon tappade ena stövlen då han fastnade i nätet vid ett tillfälle och skrattade bra åt det, Elias tjoade glatt när han provade på sving-gungan, och sedan konstaterade han att han är alldels för liten för babygungan nu. Söta killar! Noel somnade straxt efter att vi hade kommit fram så jag lekte jag också, höll koll på¨Simon som testade gränserna, samt fotograferade en himla massa. 
 
Ett bildregn från vår lekstund i lekparken som fick tummen upp av oss alla: 
 
 
 
 
 
 
Då vi kom iväg sent till lekparken visste jag att Simons vila skulle bli sen idag. Och, det var en övertrött Simon som väl här hemma inte kom till ro utan till slut bara skrek rakt ut för fulla muggar och inte ville någonting alls. Suck. Imorgon får vi ta oss iväg tidigare för att undvika övertrötta killar. I bilen på väg hem såg Elias en lekpark som såg rolig ut, den också, och den ska vi sikta in oss på imorgon. 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!