Lek med brorsan

 
 
 
 
Det är ganska så mysigt och roligt att hänga med storebror också. Söta killar!      :) 
 
Idag har vi åter en slappedag här hemma, även om vi egentligen har hur mycket som helst att ta tag i. Igår gick orken ur mig totalt, till min förtvivlan, och trots att jag hade flera saker som jag borde och ville ha gjort orkade jag inte alls utan kröp tillslut ner i sängen och somnade. Det är tur att det alltid kommer en ny dag, som förhoppningsvis har med sig nya krafter. 
 
Just nu sover Simon lunch här och Elias leker med Noel. Ikväll blir det soffhäng och film och vi har lovat Elias och Simon, som fick med sig presentpåsar med chips i från kalaset igår, att de ska få mumsa chips. Lycka!    
 
Hoppas ni har en bra skön lördag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!