En förmiddag med lek

Madre mia, så trött jag är idag. I förmiddags tog vi oss iväg till en ny lekpark igen, men idag orkade jag inte alls med mycket lek utan stod istället och gäspade mest hela tiden. Önskar att jag hade kunnat byta plats med Noel som sov gott i vagnen igen. Elias och Simon hade dock ork, lekte på som vanligt och hade kul. Lite kul var att det intill denna lekpark fanns en liten skog, vilket ledde till lite annan lek som kast med små kottar och sopa rent lilla klätterställningen på sand med tallkvistar.       :)
 
Jag hade inte tänkt ta alls många kort idag, men kunde inte hålla mig. Så, vi bjuder på några bilder ändå: 
 
 
 
 
Nu ska jag försöka bli pigg med några ytterligare koppar kaffe. Jag hade önskat att jag hade kunnat ta en powernap i soffan medan Simon sov lunch och Noel sov på mig, men Elias höll mig. Så, nu kaffe. 
 
Ha en bra dag!
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!