Hello friend....

... och välkommen in i mitt liv! Du anar inte hur efterlängtad du är.        :) 
 
foto taget med min iPhone 
 
 
P har, tillsammans med Elias och Simon, varit in till stan och shoppat loss idag, sedan har vi haft julafton här hemma. Nu ska det tvättas och tumlas som aldrig förr. Gissa om jag är glad! Som jag har längtat. Hur klarade sig egentligen människor utan tumlare förr i tiden!? Eller, diskmaskin för den delen? 
 
Hello, you! 
 
 
 
 
Nu, lägga killar och sedan umgås med våra nya vänner.       ;) 
 
Hoppas ni har haft en bra helg!
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja den är guld värd. Men hänger mycket tvätt då jag tycker tumlaren sliter på kläderna

2014-08-24 @ 22:16:31

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!