Mat och andra bra att ha saker - check!


foto taget med min iPhone 


Medan Elias och Simon är iväg och leker på förskolan har Noel och jag handlat på ICA Maxi idag. Sötaste sällskapet.      :)  
(Dock upptar han nästan hela vagnen, Noel, så det gäller att lasta rätt.) 

Efter flera jobbiga nätter (är det inte Noel som vaknat nästan varje timma, så har Elias och Simon turats om att väcka mig) så bara längtar jag efter att få sova en hel natt och få krafterna tillbaka. Tur att förkylningen nästan har gett sig. 

Hoppas ni mår bra och har en bra onsdag! 
Bye! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!