ÖppnaFörskolan och nu race hemma

Idag har vi spenderat förmiddagen på ÖppnaFörskolan, vilket vi inte har gjort sedan i höstas någon gång, och både Elias och Simon var jättenöjda med att få komma iväg. Jag, å andra sidan, måste erkänna att jag satt på helspänn mest hela tiden då båda två for runt runt i rasande fart på diverse bilar då det nästan bara fanns mindre barn/bebisar där. Men, inga påkörningar, krockar eller skador råkade någon ut för, så det gick bra.      :) 
 
foto taget med min iPhone 
 
 
 
Nu är det bilkörning här hemma som gäller, och jag passar på att ta en eftermiddagskaffe På altanen. Jag hade från början tänkt att vi skulle åkt in till stan för shopping, men Elias ville istället stanna hemma och städa. Så, här är vi och varvar städ med lek. Helt ok det också.     ;) 
 
Hoppas ni har en bra torsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh känner igen det där! när Irma var liten och vi tre var var på öppna. Dante for runt som ett yrväder och alla dom små barnen som knappt kunde gå kom i vägen ibland, tyckte det var väldigt jobbigt till och från.

2013-09-12 @ 17:17:45

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!