Ny vecka och start klockan 9.00

Då är måndagen här och medan Elias och Simon är på förskolan tar jag igen mig lite här hemma med kaffe och skvaller. Riktigt skönt med att småkillarna nu börjar kl.9 de dagar de ska till förskolan är att det inte alls gör något att vi vaknar runt halv åtta, att Elias tar en snabb morogndusch med mig, och att det leks på morgonen. Vi har verkligen tid på oss och det är jätteskönt.       :) 

foto taget med min iPhone 

 

 

Klockan två ska jag hämta Elias och Simon igen, och planen i eftermiddag är att åka iväg till Madde med -e och tjejerna så att Elias kan leka med Meja. Men, innan dess ska jag bara ta det lugnt, vila, och kanske kanske plocka lite här hemma. 

 

Hoppas ni får en bra måndag! 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!