Lite jobb denna morgon.....

I väntan på att Elias ska iväg till förskolan så jobbas det på kontoret lite. Söta killar!     :) 
 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
 
Simon hade fortfarande lite feber igår och får idag vara hemma med mig, vilket inte alls just nu är populärt. Han vill absolut iväg och leka på förskolan. Jag siktar på att bara ta det lugnt idag då jag sent igår fick konstigt ont i magen, och tror att jag behöver vila. Klockan två är det sedan dags för kontroll på MVC igen och jag hoppas att allt är som det ska.
 
Ha en bra måndag!  
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!