Lek med bebisarna.......

Jag blir imponerad av att både Elias och Simon är så snälla och gosiga med sina bebisar. De har säkert ofta lekt rollekar på förskolan, samt lekt med dockor, men att de är så omtänksamma visste jag inte. Då vi har det trångt här hemma har jag valt att varken köpa docksängar eller vagnar trots att Elias tidigare har önskat sig det. Istället har vi hittat på olika lösningar när det har lekts med dockor och gosedjur, precis som idag. Vem behöver en dockvagn när man kan bädda ner bebisen i släpet och köra runt den med Bobby-bilen tills bebisen somnar!?! Jag säger, det funkar.      :) 
(Att Elias sedan skulle bli jätteförtjust i Simons bebis visste jag nog redan. Bebisen kan till och med säga 'Pappa'.) 
 
 
 
 
 
Nu är det lunchvila som gäller. Ett lugnt knyte i magen låter mig/oss dona och leka på här hemma denna fredag. Tyvärr är det en grå och regnig dag, vilket innebär att jag inte har så mycket energi som jag skulle önska. Så, nu blir det perfekt med vila. 
 
Hoppas ni har en bra dag!
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!