Kvällshopp och lek

 
foto taget med min iPhone
 
 
P slutade tidigare på jobbet idag, och gissa om jag, Elias och Simon var glada för det. Jag mest för att jag varit så trött idag och fick avlastning här hemma, killarna för att helt enkelt pappa kom hem.      :) 
Medan jag och Simon och jag har myst i soffan och tittat på Chuggington, har Elias till sin glädje åkt fyrhjuling ikväll. Nu är det kvällshopp och lek ute som gäller, och även granntjejen M är med. 
 
Simon verkar ännu piggare nu ikväll och hans hosta låter mer normal nu jämfört med inatt/imorse. Han leker på som vanligt mellan varven. Jag hoppas hoppas på en lugn natt så att vi alla får sova ut och samla kraft. 
 
Hoppas ni har en bra fredagskväll!
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!