God morgon, söndag!

God morgon! 
 
Här är jag, Elias och Simon vakna denna söndagsmorgon. Igår fick/tog jag mig sovmorgon till halv tio, och åh så skönt det var, så idag är det helt klart P's tur att sova ut. Jag vet inte varför, men både P och jag var ordentligt trötta igår vilket inte var den mest optimala kombinationen med två pigga killar. Hoppas på en dag med mer krafter idag. Nu är det lek inne en stund som gäller, kaffe för mig, och som vanligt donas det på. Elias har redan arbetsbyxor och hörselkåpor på, han.      ;) 
 
kort tagna med min iPhone 
 
 
 
Hoppas ni får en skön söndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!